Σάββατο 16 Απριλίου 2011

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Η ραθυμία της άνοιξης με χτύπησε , φαίνεται , και χάθηκα για μέρες πολλές!

 Ποιητικός στίχος


Εστησ' ο Ερωτας χορό με τον ξανθόν Απρίλη
κι η φύσις ήβρε την καλή και τη γλυκιά της ώρα
και μες στη σκιά που φούντωσε και κλει δροσιές και μόσχους
ανάκουστος κιλαηδισμός και λιποθυμισμένος.
[Διον.Σολωμός , Ελεύθεροι πολιορκημένοι σχεδίασμα Γ 6]. 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΟΦΙΑ

Δυστυχώς ουδεμίαν ,φαίνεται , έχουμε σχέση με αυτήν ! 
Ηγέτες και λαός καθημερινά αποδεικνύουν ότι δεν είμαστε μάλλον απόγονοι εκείνων.


Βίας ο Πριηνεύς έφη : Κρατίστην είναι  δημοκρατίαν εν ή πάντες ως τύραννον φοβούνται τον νόμον.
Θαλής ο Μιλήσιος  : Την μήτε πλουσίους άγαν μήτε πένητας έχουσαν πολίτας.
Αριστοτέλης : Υπόθεσις μεν ούν της δημοκρατικής πολιτείας η ελευθερία.

 Λαϊκή σοφία
Η εξουσία κι ο μουρλός κάνουν ότι θέλουν.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ


μαύρη τουλίπα ,
  


ΒΙΝΤΕΟ:
 
Λουλούδια του Απρίλη στον κήπο μας

Μπουάτ Εσπερίδες [Γιάννης Αργύρης]

ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ 

Παράνομο καί παράλογο :
Ήταν ένας αιώνιος φοιτητής στη Νομική, ονόματι Παπαδόπουλος. Είχε πλέον
μετά από χρόνια περάσει σ' όλα τα μαθήματα εκτός από ένα. Το έδινε, το
ξαναέδινε.
Όμως ο καθηγητής τον έκοβε κάθε φορά. Έτσι αποφάσισε να πάει να βρει τον
καθηγητή και να του προτείνει μια διαπραγμάτευση στο θέμα του βαθμού.
 Μπαίνει ένα πρωί στο γραφείο του λοιπόν και του διηγείται την κατάσταση:-
Ααα, παιδί μου Παπαδόπουλε δεν είναι σωστό το διάβασμά σου γι' αυτό και
κόβεσαι!
Όχι κύριε καθηγητά δεν ισχύει αυτό που λέτε κι επειδή κουράστηκα με
αυτό το μάθημα έχω να σας προτείνω μια συμφωνία.-
Τι λες τώρα Παπαδόπουλε;
Ακούστε με παρακαλώ. Θα σας θέσω ένα ερώτημα. Αν αύριο το πρωί μου
δώσετε τη σωστή απάντηση δε θα σας ξαναενοχλήσω. Αν όμως όχι θα με
περάσετε και μάλιστα με βαθμό 10.
Παπαδόπουλε, δεν είσαι καλά. Αυτά τα πράγματα δε γίνονται.
Λοιπόν το ερώτημα:
Τι είναι παράλογο αλλά δεν είναι παράνομο; Τι είναι παράνομο, αλλά δεν
είναι παράλογο; Τι είναι και παράνομο και παράλογο; Θα τα πούμε αύριο
κε καθηγητά.
O φοιτητής αφήνει τον καθηγητή να συλλογιέται την ερώτηση... Μια μέρα
πέρασε και δεν μπόρεσε να βρει μια άκρη. Κι ας κατέβασε τόμους από την
βιβλιοθήκη κι ας πήρε τηλέφωνο  συναδέλφους καθηγητές να ζητήσει τη
γνώμη τους. Ήρθε το επόμενο πρωί κι ο Παπαδόπουλος συνάντησε τον
καθηγητή για μια ακόμη φορά.
Κύριε καθηγητά βρήκατε την απάντηση;
Ποια απάντηση; Λοιπόν παιδί μου Παπαδόπουλε δεν είσαι καλά. Μόνο και
μόνο επειδή βαρέθηκα να σε βλέπω πάρε το 10 σου   και φύγε από μπροστά μου.
O πτυχιούχος πια φοιτητής βγήκε ευχαριστημένος από το γραφείο του
καθηγητή αφήνοντας τον με την απορία...
Τι είναι παράλογο, αλλά δεν είναι παράνομο; Τι είναι παράνομο, αλλά δεν
είναι παράλογο; Τι και τα δύο;
Ο καθηγητής μπαϊλντισμένος αποφάσισε να πάει στην καντίνα να πιει έναν
καφέ. Εκεί τον πλησιάζει ένας νεαρός φοιτητάκος και του αρχίζει το
γλείψιμο:
Τι κάνετε κύριε καθηγητά; Πώς είστε; Κάπως συλλογισμένο σας βλέπω.
Συνέβη κάτι;
Να, ήρθε αυτός ο χαμένος ο Παπαδόπουλος και με ρώτησε...
Πείτε μου την ερώτηση, μήπως σας βοηθήσω.
Ο καθηγητής επανέλαβε την ερώτηση στον νεαρό στραβοκοιτώντας τον κάπως κι
ευθύς ο φοιτητής απαντά:
Ααα να σας πω.
Το ότι εσείς, 55 χρονών άνθρωπος είστε παντρεμένος με μια 23άρα δεν είναι
παράνομο, αλλά είναι παράλογο.
Το ότι η γυναίκα σας έχει έναν 25άρη γκόμενο δεν είναι παράλογο, αλλά
είναι παράνομο.
Τώρα το ότι εσείς περάσατε τον  γκόμενο της γυναίκας σας χωρίς εξετάσεις
και μάλιστα με 10, ε αυτό είναι και παράνομο και παράλογο!


ΧΟΡΟΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 60 :

 Είναι χάλυ-γκάλυ ή όχι ?
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου